Helgplaner

Funderar på att rymma iväg till landet på lördag morgon istället för att stanna hemma och träffa folk som jag hade lutat åt förut. Men det vore ju trevligt att få vara med lilla syster sista landethelgen innan hon flyttar till Österrike. Skulle också kunna tänka mig att förlora mig några timmar i solen på verandan med den nya Harry Potter-boken. På söndag kväll måste jag dock vara hemma igen för då ska jag på middag på Patricia-båten. Har faktiskt aldrig varit där förut och enligt mina vänner har jag inte missat något heller. Kommentarer som: "bär inget urringat" och "akta dig, det är en köttmarknad"  har nått mina öron, men kanske att man går säker om man sitter i ett middagssällskap?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0