Monday: no points, Lundi: pas de points, Sunday: 12 points, Dimanche: 12 points

På något vis har det lyckats bli måndag igen. Ibland tycker jag det verkar som det finns många fler måndagar än vad det finns andra dagar.. Kan det vara så? Är det regeringen som försöker lura oss att jobba mer för att höja Sveriges BNP?

Jag är i alla fall väldigt nöjd med min långhelg. Jag kom hem från landet på söndag eftermiddag och sedan mötte jag upp L för kajakpaddling. Denna gång lyckades jag också genomföra hela paddlingen, inklusive landstigningar och ombordklättringar, utan ofrivilliga bad. (Förra gången testade jag ju om tjugolappar, dörrnycklar och SL:s periodkort är vattensäkra. Resultat: tjugolappar tål vatten men blir lite mjuka i konsistensen innan de torkar, SL-kort funkar även efter bad, dörrnycklar uppvisar vissa rostfläckar) Är väldigt nöjd med det. Jag menar, en gång är ju ingen gång, men två gånger är en vana... = )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0