Qruiser är grövre porr

Typiskt, man kan inte gå in på Qruiser och läsa sina mail på jobbet för sidan har blockerats. Varför? Jo, eftersom den sorterats in under kategorin "grövre porr". Så nu vet ni det mina vänner, om det tar lång tid för mig att svara på era meddelanden så beror det på att det här företaget jag jobbar på tycker att ni är grovt porriga.

Men bloggen kan man komma in på, än så länge i af. Snart kanske företaget klassar den som grov politisk propaganda, grovt förtal, grovt trams eller vad det nu mer kan finnas för kategorier.

 Nu är klockan 19,26 och jag kände att jag behövde en liten paus. Jag och två andra tappra flickor har bestämt att vi ska hålla ut till 21. Chefen sponsrar oss med pizza.

Snart blir det julledigt och man får bara göra trevliga saker som man känner för. Ja, nästan i alla fall. Vissa saker hör ju till julen. Att titta på Kalli Janka och sådär. När man fyllt 15 tycker jag man borde få välja att byta Kalle mot French & Saunders istället. Tänk, så sent på arbetsdagen och jag kläcker fortfarande så kreativa idéer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0