Vad jag har gjort den senaste tiden

Jag har varit dålig på att skriva här på sistone så det får bli en kort resumé av vad som hänt på sistone. Detta har hänt: Previous, in the days of our lives:

 

-        Spelat bra badminton i senaste tävlingen, trots Olle. (se tidigare inlägg)

-        Dragit upp armskadan medan jag spelade bra badminton

-        Inte spelat nån mer badminton på resten av veckan för att vila skadan

-        Tackat nej till jobb i Berlin

-        Tackat nej till praktik på Tysk-svenska handelskammaren

-        Tackat nej till jobb hos Michael Page

-        Fått kontrakt skickat hem till mig från Manpower. Inte skrivit på det än. Men det gör jag nog. Snart.

-        Varit på konstig intervju för jobb inom Manpower. Ville inte ha jobbet.

-        Funderat, tänkt, grubblat, undrat.

-        Bestämt mig för att sluta fundera och bara köra. (Känns mycket bättre.)

-        Ätit paj med Åsa (så skönt att träffa dig igen!)

-        Kommit ut på jobbet (med endast två veckor kvar att jobba. men ingen frågade ju tidigare)

-        Varit ute på Blidö och andats, gått ut med Fidelie och gjort klart föreningsjobbet.

-        Bestämt mig för att bli bättre på engelska

-        Köpt mig en slips

-        Druckit drinkar och blivit mulad av Lufsen

-        Äntligen hälsat på min namne i skoaffären. = )

-        Myst i soffan och sett reprisen av melodifestivalen

 

Nej, nu ska jag masa mig iväg till gymmet! Pöss på er!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0