An angel...

Det ligger en ängel och sover hemma i min säng. När jag har suttit här på jobbet hela dagen får jag komma hem till henne igen. Tycker väldigt mycket om att ha henne hos mig. I morgon försvinner hon igen, men just nu vill jag inte tänka på det utan bara njuta: se henne framför mig där hon ligger och sover sött med sin vackra nakna kropp utsträckt och med huvudet på min kudde. Och när jag kommer hem sitter hon i köket framför sin bärbara dator med en bekymrad rynka i pannan och klurar på sin uppsats. Hon tittar upp mot mig, som om jag visste vad hon tänkte och kunde ge henne svaret, sedan faller hennes ögon tillbaka på skärmen igen, några sekunder, innan hon reser sig och kommer fram till mig och ger mig världens mysigaste kram.


ängel

Kommentarer
Postat av: lassi.

det där låter ju väldigt trevligt!
va glad jag blir för din skull!
om alla hade/kände det så där så skulle det inte finnas några krig här i världen. mer kärlek åt folket helt enkelt (och glada böcker förstås)! :D

2007-01-12 @ 22:57:38
URL: http://mangopulp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0