Sexual healing?

Miss X säger: Läste på bloggen att du tränat badminton igen 
Annie säger: Ja, tre ggr har jag spelat med syrran!  Och armen funkade. = )
Annie säger: Fast vi skulle egentligen spela idag med, men nu har jag plötsligt fått ont i KNÄET! Undrar varför. Minns inte att jag gjort nåt speciellt.
Miss X säger: För lite sex. Sex botar allt
Annie säger: Hah
Annie säger: Jag är skeptisk
Annie säger: Men det stämmer faktiskt att jag fått ont i knäet sen jag slutade ha sex  ;   )
Miss X säger: Ja, se där. Du får se till att ha lite sex.
Annie säger: Med vem då?
Miss X säger: Nån du tycker om, eller det behöver det ju inte vara, eller jo, det är trevligast då . . Nej, jag hoppas du hittar någon som du verkligen vill ge dig själv till . .
Annie säger: Ja, det lär nog dröja ett tag så jag får väl ha ont i knäet ett tag till då.
Miss X säger: Du kommer hitta någon att mysa med i höstmörkret . .
Annie säger: Oraklet har talat = ) Men kanske bäst att uppsöka en doktor sålänge..

image60

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0