Känslan sitter i...

Idag var jag alldeles glad hela dagen för att helgen var så himla skön. Tänkte på sol och sommar och trevliga människor och jobbet gick som en dans.

Har just varit på fotbollsträning med F. Det var ganska kul, men jag tror ändå inte att jag skulle fixa att vara med i ett sånt lag. Saknade alla hemska badmintonövningar, min tränare som står och skriker åt mig att ta i mer när jag redan håller på att dö. Saknade den där känslan av att vara helt totalt utmattad efteråt. Konstigt, eller hur? Jag har uppenbarligen blivit miljöskadad.

Under träningen visade F sitt sanna jag:
Jag: Det kan ju vara farligt att träna när man har druckit.
F: Ja, man får nog sluta träna. Öh.. Jag menar dricka... Eller...

Jaha. En dag kvar att jobba. Sedan är det nationaldag, och ännu viktigare: ledigt! ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0