Look around you all you see are posters you don´t like.

Igår var det Singstarkväll och det blev mycket trevligt. Min plan med att få kylen tömd på alkoholhaltiga drycker gick dock åt skogen. Tror jag har ännu mer nu än förut. Jag får ta och slänga allt folkölet och bara spara de starkare varianterna. =)

Idag har jag varit på god brunch på Caffé Nero. Förutom maten man beställde fick man också en smoothie och italienska bladdegsbullar med chokladbitar i. Mums. Det blir nog återbesök inom en snar framtid! = )

Det har varit lite grått idag och det passade väl egentligen rätt bra för nu har jag fått två födelsedagspresenter införskaffade samt spanat in två tavlor som jag skulle vilja ha i min lägenhet. När jag flyttade in här för några år sen tänkte jag nämligen att: "Jag sätter upp lite IKEA-affischer sålänge, tills jag hittat något som jag verkligen vill ha." Ja, och sen kom jag av mig lite, så nu har jag bott med IKEA-bilderna rätt länge. Undrar om man slutar lägga märke till sin omgivning efter ett tag? Men nu blev jag plötsligt medveten om den så nu ska problemet åtgärdas!

Nu dags för en löparrunda så att jag är värd att äta middag även fast jag ätit alldeles för mycket på brunchen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0