Citat om sex


På Åhléns bokrea föll jag för "Stora citatboken". 600 sidor med bara en massa spännande citat. Jag kommer aldrig ha tråkigt mer! Vad sägs bara om dessa citat hämtade från kapitlet "sex":

"Kvinnorörelsen har inte förändrat mitt sexliv ett skvatt. Den skulle bara våga" (Zsa Zsa Gabor)

"Män är en sorts levande varelser med två ben och åtta händer" (Jayne Mansfield)

Sex är ett av de nio skälen till att människan skall återfödas. De andra åtta är ointressanta" (Henry Miller)

"Vad är det för fel på onani? Det är ju sex med någon du älskar." (Woody Allen)

"Han sa att det var konstgjord andning men nu märker jag att jag ska ha barn med honom" (Anthony Burgess)

"Vad är det för vits med att vara lesbisk om en kvinna ska se ut som en imitation av en man?" (Rita Mae Brown)

"Själen kan också vara en erogen zon" (Raquel Welch)

"För mycket av det goda kan vara underbart" (Mae West)

Ja, med största sannolikhet kommer ni att få höra några fler i framtiden! Bis dann!

Gustav

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0