Iggy Pop och Klas-Göran

Efter att ha varit på keramiken och hämtat upp några skålar som stått där alldeles för länge gick jag hem till familjen och åt middag. Det är alltid trevligt att komma hem för där är alla är lika tossiga som jag. Konversationen idag gick nåt i den här stilen:

-Vi såg Chocolat på tv. Han den där Johnny Depp var med. Han är väl musiker och var med i Iggy Pop?
-Nä, han är inte musiker. Är inte Iggy Pop nån gammal gubbe?
-Jag vet inte vad Iggy Pop är men det låter som att Johnny Depp skulle kunna vara med där.
-Slå upp det!
-Hm. Det står inte Iggy Pop. Det står ideologisk klädsel. Titta, vilken ful gubbe på bilden här!
-Det där är väl han som fick barn med Lill-Babs?
-Klas-Göran?
-Nejmen, han den där som låg med nallarna!
-Låg han med nallar?!
-Menar du Beppe Wolgers?

Ja, nåt i den stilen var det. Och efter det gick jag iväg till gymmet. Det var såååååå skönt att få träna. Nu är jag igång igen och tänker inte sluta! Jag mår så otroligt bra av att träna!

Godnatt därute, var ni än är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0