Man kan knarka o hamna i tv...

Killen från Singing Bee ringde just och sa att jag hade gått vidare till det riktiga programmet. Jag ska alltså vara med i tv. Hur ska det här gå? Jag är redan nervös och det är tre veckor kvar. Dessutom undrar jag om man bör försöka fånga det här tillfället på något vis. Bör man tex ha på sig en tröja där det står "Rädda jorden, köp ett träd" eller kanske några slagord för homosexuellas rättigheter? Eller något enklare som "I´m happy, I´m gay". Eller varför inte göra som Carola i Melodifestivalen och ha en blinkande tröja där det står "LEDIG"? Eller plockar de bort en ur rutan då tro? Skulle uppskatta några åsikter om detta.


Mvh


Allas er Annie


Kommentarer
Postat av: Annapanna

om du vill bli rik, så finns det företag som erbjuder dig pengar för att du ska ha deras reklamtröjor på dig... jag blev erbjuden det när jag vara med i tv.

2007-11-29 @ 13:44:35
URL: http://www.annahallberg.se
Postat av: Charlotte

Vad är singing bee? Låter spännande? Jag har varit på tv en gång och det jag önskar att jag hade haft på mig är en papperspåse över huvudet. (Var en mycket trött statist i Skilda Världar)

2007-11-29 @ 16:23:42
URL: http://www.charlotte.nu
Postat av: Annie

Hm, nja, nån reklamtröja vill jag nog inte ha.. Om det ska stå nåt på den ska det vara något som jag tycker är viktigt eller står för. Men jag vet inte ens om man får ha på sig nåt sånt..

Singing bee är ett program där man tävlar i låttexter. Se mina tidigare inlägg eller sök Singing bee på Youtube.

2007-11-29 @ 19:07:39
Postat av: Åsa

Vad kuuul! Grattis. Var inte nervös, du får tänka bort att det är tv helt enkelt (lätt!).

2007-11-29 @ 21:07:51
Postat av: Linda

Faaan vad fränt! Du behöver inte vara nervös, det kommer gå så bra så! =) Kan du inte höra av dig när du vet datumet du ska vara med? Ska titta på dig då när du sjunger så vackert..

2007-12-01 @ 13:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0