Nääär kommer helgen?

Halva november har gått och än har ingen underbar flicka bjudit med mig till Söderhavet. Så när Filip från Meter Television ringde och undrade om jag ville komma på slutcasting på lördag kunde jag inte komma på nån bra anledning till varför jag inte skulle gå.


Eller, jo, en rätt bra anledning är ju att det där med gående är lite jobbigt just nu när jag har mer ont i knäet än någonsin. Undrar om det var det kiropraktorn hade tänkt sig när han pratade om att "få till en förändring". Tänk att man betalar 450 kr för en halvtimme för att få mera ont. Det är synd om mänskorna. Och dyrt. Jag ska trösta mig med att se Ugly Betty på tv. Kanske att jag behöver kika på några Nina Hemingsson-serier också. Och så ska jag ringa momsen. Man måste ju vara rädd om sina nära och kära...

image97

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0