Skivbrännartisdag

Annie säger:  LM sa att hon inte kommer på fredag för hon ska hämta en soffa ur förrådet..

Jag sa att hon ska låta bli det och komma med ut och dansa istället. Men hon svarade:
"Vi får dansa i soffan sen."

Miss J säger: Ha ha ha, men de va iofs sjukt bra sagt.

Annie säger: Ja, fast lite konstigt.

Miss J säger: Ha ha, ne roligt.

Annie säger: Jag får bara plats med en låt till på skivan. ska det bli Get this party started med Pink eller Say It Right med Nelly Furtado?

Miss J säger: Pink

Annie säger: Ok

Annie säger: Dumpad för en soffa.. Ja, det går utför.

Miss J säger: Ja men tänk va många som dumpats för madrasser.

Annie säger: Ha = )

Annie säger: Undrar varför Linda Perry inte sjöng in "Get this party started" själv?

Miss J säger: Mm, det kan man fundera på

Annie säger: Tror jag ska ladda ner What´s Up.

Miss J säger: Do it!

Annie säger: Vad kul att du kommer på fredag J! 

Miss J säger: Ja e oxå glad för de. Ska bli kanon kul.

Annie säger: Eller hur? = )

Miss J säger: ska bli kul att kolla in G oxå

Annie säger: Aa. Vi ska rocka fett!

Miss J klistrar in bild med små hejarklacksledarsmileys

Annie säger: Ja, ut med våra små rosa pom poms ska vi!

Miss J säger: Fan va söta vi kommer va då..... ha ha ha

Annie säger: Hihi


Kommentarer
Postat av: Lm

Men soffan står ju där ensam i det där förrådet som du känner till mycket väl (det där förrådet som du stod utanför och tittade på när jag slet som ett djur för att få upp kartongerna, ja just det du skrattade lite också)... Jag kanske bara tycker riktigt synd om sofforna.

2007-11-22 @ 19:48:34
Postat av: Annie

Det är tacken det. LM, du ljuger som en häst skorrar. Fattar inte varför jag tycker om dig ändå.. = )

2007-11-22 @ 20:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0