"Du gömmer vad du äter" och bröstvisning

Annie säger: Om man skulle ta å se nåt på tv idag kanske.  "Du är vad du äter"? Hm.

L säger: I så fall är jag oxjärpar för det har jag ätit idag.

Annie säger: Hehe. Jag är lite rädd för Anna Skipper bara...

L säger: Ja eller hur, tänk o ha henne härjandes i sitt kök, jag hade blivit livrädd!

Annie säger: Ja, det har jag haft..

L säger: Har du haft henne i ditt kök?!

Annie säger: Njae.. i köket på jobbet.. hon var ju kund hos oss på mitt förra jobb.

L säger: Åh jisses amalia.

Annie säger: Hon ringde stup i kvarten och var bitchig och skällde. Och när hon kom på besök gömde sig alla och försökte hålla godis och kakor utom synhåll. Och chefen tog fram sitt algte som hon gett honom.

L säger: Hahahahahahahahahahahhahahahahahahaaa! Algte, det låter äckligt det där..

Annie säger: Ja, han drack det aldrig annars.

L säger: Det kommer inga bilder!

Annie säger: Jag har ju skickat...

L säger: Jisses vilka stora!

Annie säger: Va? Bröst? Vilken kanal?  = )

L säger: Hahahaha. Bilder! Tar lång tid o öppna dom.

Annie säger: Jaha. = ) Apropå bröst hörde jag förresten att radiostationen Rix FM uppmanar folk att visa brösten på Medborgarplatsen. 08,30 på fredag.  "Rix FM betalar 5 kronor per visat bröst, 10 kronor för ett par, och uppmaningen gäller både kvinnor och män. Robert Aschberg blir officiell brösträknare."

Verkar lite kyligt att visa bröst den här årstiden. Och vilken dålig betalning. Bara 10 kr!

L säger: Lätt att jag hade gjort det.

Annie säger: Hade du? Inte jag. Då skänker jag hellre 10 kr själv.

L säger: Klart jag INTE hade, det var ett skämt.

Annie säger: Hade det varit 50000 så kanske...

L säger: Jag hade inte gjort det för en miljon

Annie säger: Haha

L säger: Mina tuttar är bara till för mig och min darling

Annie säger: Jo, det är klart. = )

L säger: Inte att jag gått och fläkt ut mig mitt på stan

Annie säger: Bara för Robert Aschberg ju..  ; )

L säger: Jahaaaaaaaa ja men DÅ är det ju ok!

Annie säger: Asg


image90

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0