Vad kvinnor inte vill ha

I inlägget "Kärleksfunderingar" skrev jag att jag trodde mig veta mer vad jag vill ha och lade lite kryptiskt till: "och jag vad jag inte vill ha". Detta trodde jag helt naivt att jag skulle komma undan med, men det dröjde bara några minuter innan jag blev avkrävd en förklaring. Alltså: vad man inte vill ha: 1. En tjej med kittliga bröst. Hehe, hrm, nej men skärpning nu då. Jag vill inte ha:

- Ett distansförhållande
- En person med identitetskris (som är ständigt upptagen med att försöka definiera sig själv)
- En person som inte kan/orkar ge ( Det är mycket jobbigt att bara ge och aldrig få något tillbaka)
- En person som inte vågar visa sina känslor eller ta några initiativ
- En person som är rädd för förhållanden
- En person som inte kan lyssna (Det är skillnad på att höra och att lyssna)
- En person som älskar tv (Hallå, jag ville ju umgås med dig!)
- En person utan känsla för romantik (Det bästa som finns är ju de där små fina påminnelserna i vardagen. Ni vet, det söta smset på bussen och den mysiga kramen vid diskbänken)

Ja, detta är personer man gärna slipper. Sen kan det ju vara svårt att avgöra direkt om det är en sådan person man träffat eller ej eftersom de sällan presenterar sig och säger:
"Hej, Elsa-Berta heter jag, har identitetskris, kan inte lyssna och vet inte vad romantik är."

image80
Vad gaykvinnor inte vill ha: Mel Gibson

Kommentarer
Postat av: Verbal Kint

Jag är ganska övertygad om att oavsett vilket kön jag än hade haft och oavsett vilken sexuell orientering jag än hade haft hade jag INTE velat ha Mel Gibson. ;)

Postat av: Annie

Hehe, kan väl hålla med dig där. = )

2007-10-06 @ 21:22:38
Postat av: P

Haha...kittliga bröst! Fan vad jobbigt det hade varit! *asg*

2007-10-18 @ 20:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0