A sister in Vienna

Annie säger:

Det var en tjej på bingolotto som vann en resa till Wien. "Har du nån att ta med dig" frågade programledaren.

"Nej, jag tror inte det sa hon" . Hihi. Han blev helt ställd.

Syster säger:

Vad tragiskt. Alltså inte att du tittade utan att hon inte hade någon att åka med.

Annie säger:

Han försökte rädda det med nåt: "Ja, men då får du ta å hitta det förstår du för du får bla bla bla bra saker shopping pengar kultur...."

Syster säger:

Haha, men det var redan för sent

Annie säger:

Ja, fast hon fick i af Martina Haags kompletta samling signerade böcker så hon kan umgås med dem på resan

Syster säger:

Hua

Annie säger:

Haha

Syster säger:

Jag åt just en yoghurt med kaffesmak

Annie säger:

Oj, det låter otäckt?

Syster säger:

Lite intressant är det ändå att vara utomlands. Nej det var ganska gott. Som efterrätt.

Annie säger:

Ja, nu gillar ju inte jag kaffe eller yoghurt, så för mig är det nog ingen hit.

Syster säger:

Nej men det finns ju andra intressanta saker också. Men allt är med mycket socker och fett.

På osten står det "mindestens 45 % fett"! I Sverige står det liksom "högst 30 % fett"

Annie säger:

Haha, som kvalitetsstämpel?

Syster säger:

Precis.

Annie säger:

Men det finns lättprodukter med.

Syster säger:

Ja, men ingen ost som jag har hittat ännu iofs.

Annie säger:

Jaså? Jag vet att min au-pair kompis brukade köpa nåt som hette Fitness-Käse. 

Syster säger:

 Aha, ja fitness är de förtjusta i här. Allt heter fitness

Annie säger:

Ja, lite fitness och lite fett. Sen mår man fint. =)


Kommentarer
Postat av: Lill

rolig konversation

2007-09-21 @ 10:37:25
URL: http://fashiontrashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0