Den som väntar på nåt randigt...

Annie säger: Ah.. ägg med Kalles randiga..

P säger: Min frukost!

Annie säger: Är det sant? = )

P säger: Tja... Kalles orginal

Annie säger: Jaha. Nej, det är ju INTE samma sak det..

P säger: Nej, jag vet, men det var skönt att få det sagt iaf. Så jobbigt att gå och bära på sådana hemligheter...

Annie säger: Var inte ledsen... en dag kommer du också inse att Randiga är det enda rätta

P säger: Hehe

Annie säger: Så mild i smaken.. Mmmmm

P säger: Jojo, det kan jag tänka....antagligen är den mycket godare. Jag tycker inte ens om kaviar egentligen, eftersom det är så starkt! Bara en vana... Äter det bara till ägg

Annie säger: Ja precis. Så tyckte jag med

Annie säger: Tills jag upptäckte Randiga

Annie säger: Det förändrade min syn på kaviar

Annie säger: Jag är nu en lyckligare människa

P säger: Aha...livet bjuder på nya erfarenheter...

P säger: Asg

Annie säger: Köp Randiga du också

P säger: Hallå där reklamsyster!

Annie säger: Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0