Min homobadmintonella läggning

Annie säger: Nu smsade min mixedpartner igen och ville att jag skulle tävla med honom... Jättebra idé..

Har ju redan sagt till honom att jag är handikappad... Han kanske tror jag slingrar mig eller nåt..

P säger: Hmm....berätta om röntgen då, då borde han fatta!

Annie säger: "Ok, jag erkänner: jag vill bara inte spela med dig för du är så ful"

P säger: Hihi, ja om det är sanningen så!

Annie säger: Hahah.. njah...men mixed är inte min favoritgren direkt. Gillar bättre damdubbel.. haha = )

Så talande...

P säger: Hihi, jag tyckte bra om mixed, men kanske bättre om dd, lite jämnare liksom... ja, talande!

Annie säger: Då måste du vara bi!

P säger: Hih

Annie säger: Bibadmintonell

P säger: Precis!

Annie säger: Vet dina föräldrar om det här?

P säger: Nja....jag har inte vågat berätta!

Annie säger: Men P.. du vet att du måste förr eller senare. De kommer ändå komma på det nån gång.

Det är ju inte direkt som att det inte märks... De kommer ju se hur du spanar in killar med bra smash-armar i badmintonhallarna.

P säger: Nej, jag vet...men tänk om de hatar mig!!!

Annie säger: Klart de inte gör. De älskar dig säkert vilka sjuka preferenser du än har. Men själv måste jag säga att det känns lite onaturligt. Hoppas du respekterar det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0