Dancing at G

En riktigt slö och skön lördag har jag haft idag. Jag sov faktiskt ända till klockan tolv. Igår var vi på G och dansade många timmar. Miss I och jag hoppades att Linda Bentzings låt som vi har på kören skulle komma så att vi skulle kunna sjunga med. Och det gjorde den! = ) Vi blev så till oss att de andra G-besökarna måste trott vi var riktigt hängivna Bengtzing-fans när vi skuttade runt och sjöng:
Jag kan va din, va värsta hjärtattacken. Klappa din katt, jag kan göra allt och liteeee till! 
De skulle bara veta hur vi vanhedrat hennes låt några timmar tidigare genom att byta ut texten "Se mig, hör mig, rör mig" till tex "Klå mig, slå mig flå mig" och "ta mig, ha mig, va mig". Det är dock lite farligt att hålla på för mycket med att hitta på egna texter för till slut kommer man inte ihåg den riktiga.  =)

Det kom en del nya schlagers på G:s dansgolv igår, tex Sanna Nielsens "Empty Room". Fast de flesta såg rätt förvånade ut när Christer Sjögrens "I love Europe" kom i dansversion. Det var nog ingen riktig hit. På RnB golvet kom en del bra låtar som jag inte har nån aning om vad de heter och därför inte kan skaffa mig. Synd. Nån därute som har några tips på bra dansmusik man kan ladda ner?

Jag fick en bild från Miss I på msn nyss. Tydligen har vi lyckats hamna på nån mingelbild från G igår, på sajten www.hanky.se. Ja, om du var ute igår kan du ju gå in och kika. Kanske du också har hamnat på bild och ser minst lika fånig ut som jag gör? = )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0