Nu blir jag väldigt social

Min mobil har blivit knäpp! Plötsligt kan man bara skriva ryska bokstäver! Kan nån förklara varför? Jag har försökt på alla vis att få tillbaka de svenska men mobilen ger inte med sig. Antar att jag måste köpa en ny. Suck. Well, hur som helst innebär det här att jag inte kan svara på några sms så jag kommer att bli VÄLDIGT social och ringa upp er varje gång ni skickar mig ett sms som jag inte kan svara på...

På jobbet är det väldigt stressigt och jag funderade faktiskt på att gå en sväng till jobbet idag fastän det är lördag, bara för att hinna ikapp lite. Men jag ORKAR bara inte. Jag är helt slut och vill bara vila. Det känns som det sitter en elefant på mitt bröst. Tyngden trycker så det blir svårt att andas och det är lite obehagligt. Jag hoppas det blir lugnare i slutet av nästa vecka så att stresselefanten kliver av.

Idag har jag träffat en kompis som jag inte sett på länge och det var trevligt. Vi var ute på shopping och jag lyckades faktiskt införskaffa en vårjacka. Om ni går i Gallerian och blir hungriga tycker jag ni ska prova en Gratinerad Kycklingmacka. Det gjorde jag idag. De finns i det där caféet som ligger mitt i Gallerian-gången, sist i den änden där tunnelbanan är. Den var riktigt mumsig. Nu är jag hemma igen och funderar på om jag orkar gå ut i solen en sväng eller om jag bara ska gå och lägga mig i soffan och slappa resten av dagen. Kanske att man orkar med en liten promenad först..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0