Tatuera sig är inte smart

Annie säger: Typiskt. Dammsugarpåsarna har hål i bägge ändar... skitbra verkligen...

Miss I säger: Hahahaha

Annie säger: Orkar jag gå tillbaka med dem o klaga? Hatar verkligen sånt

Annie säger: Känner mig som nån gnällkäring

Miss I säger: Nej usch så jobbigt

Miss I säger: Oj... va in på en tjejs sida från västerås

Annie säger: "Undvik sperma i munnen" står det på Qruiser. Jag ska ta fasta på det rådet.

Miss I säger: Fy fan

Annie säger: Västerås? Var det det som var grejen?

Annie säger: Ojojoj, var du inne på en sida från VÄSTERÅS?

Annie säger: HERREGUD!

Annie säger: Hur mår du nu?

Miss I säger: Hahahahaah

Annie säger: Drick lite vatten

Miss I säger: Lägg av hahaha

Miss I säger: Jag hann inte skriva mer för du skrev nåt annat

Annie säger: Hehe

Miss I säger: Hon och hennes ex hade tatuerat samma tatuering och nu verkade en av dom vart otrogen.

Annie säger: Haha, sånt är ju så idiotiskt så det finns inte = )

Miss I säger: Ja hur kan man göra så...

Annie säger: Vara otrogen eller tatuera sig? = )

Miss I säger: Verkligen tatuera sig

Annie säger: Hihi

Miss I säger: Otrogen är ju alla...

Miss I säger: Nej inte så men...

Annie säger: Va? Nä.

Miss I säger: Men tatuera sig... det är inte smart

Annie säger: Nej, inte smart. = )

Annie säger: Nu fick jag ett trevligt meddelande. Kolla:

Annie säger: Rubrik: Varför?

Annie säger: Varför bor du inte i Skåne? Du verkar vara en sån som man vill hänga med, göra saker med. Iaf om du är som du säger på din pres. som för övrigt är skit bra!

Miss I säger: Gulligt

Annie säger: Haha. ja. = ) Lite halvsmörig, men passerar inte gränsen liksom = )

Miss I säger: Jo då det håller...

Miss I säger: Bättre än "Känner du Anna"?*

Miss I säger: Eller "Hur går det med blåbärspajen"?**

Annie säger: Haha. Close call.



* (Förslag från Brudens blogg nån gång för längesen eftersom alla känner någon som heter Anna)

**(Som ju var det Miss I frågade mig av misstag på Qruiser när vi pratade första gången för att hon trodde jag var en annan person)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0