Dumpad

Ett långvarigt förhållande har sett sitt slut. Idag dumpade min frisör mig och gick vidare mot nya erfarenheter inom läraryrket. Jag blev alldeles stum. Efter så många år, så många frisyrer och så mycket glädje stod jag där och stammade:
"Men.. men.. vad ska jag göra nu?"
"Du får hitta en ny frisör. Det känns ju lite sorgligt", sa hon. Ja, det tyckte jag med. "Men vem vet, jag kanske ringer nån dag om jag tröttnar på att undervisa", lade hon till.
Usch. Jag vill inte ge mig ut och leta efter en ny frisör. Jag vet ju att ingen förstår mig som hon. Med henne behöver jag aldrig oroa mig. Jag behöver inte ens säga vad jag vill ha. Jag bara släpper lös henne och så blir det bra. Böl. Trösta mig någon.

Kommentarer
Postat av: Siquidem

Ack ja, nu är det klippt :)

2008-08-07 @ 23:05:35
URL: http://siquidem.blogspot.com/
Postat av: Annie

Lustigkurre där... = )

2008-08-08 @ 09:09:44
URL: http://komtillmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0