Skrattat med Josefine

Jag slog på tvn och  råkade hamna i Barnprogrammet Hej Hej Sommar där Josefine Sundström just höll på att åka runt och överraska de barn som blivit utvalda att få delta i Lilla Melodifestivalen. Först tänkte jag byta kanal men sen upptäckte jag att Josefine var hur rolig som helst! Hon klädde ut sig till Jultomte och låtsades sälja jultidningar mitt i sommaren: Barnets kommentar: "Först tyckte jag det var lite konstigt, för det är ju faktiskt inte jul". Hon låtsades också vara en nybörjare på skateboard i en skateboardramp där några coola killar åkte. Med peruk, hjälm, skydd och en gipsad hand undrade hon om killarna inte kunde visa hur man skulle göra. De försökte fly undan bäst de kunde innan hon avslöjade sig och talade om att de kommit med i lilla melodifestivalen och sedan blev killarna så generade att de inte visste var de skulle göra av sig själva. Riktigt hemskt var det när Josefine låtsades vara en galen finsk sångpedagog och den stackars tjejen som trodde hon fått en helskum vikarie försökte sjunga Fångad av en stormvind till hennes pianoklink.


Rolig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0