Vykort från Turkiet

Jag måste bara citera lite ur vykortet jag just fick av söta C och H. Jag älskar att få vykort, men det känns som att det inte händer så ofta numera. Å andra sidan blir man ju desto gladare när man får ett! Speciellt när de är skrivna såhär:

Härom dagen misstog jag en boj för att vara H. Jag satt och vinkade till bojen i typ en halvtimme och trodde att den vinkade tillbaka. Men sen kom hon plötsligt gående på gatan när jag satt där och vinkade.

Vår granne har ett får i koppel på sin tomt. Vi vill ta hem 468 st katter härifrån. Vi tror att de kan få plats i vår lägenhet, men om inte stoppar vi in några i din!

Nu verkar de i af ha kommit hem för jag fick sms om att de kommer förbi med de fetaste katterna kl 07 i morgon.


Kommentarer
Postat av: h.



Hjälp de där personerna vill man ju inte kännas vid, de låter ju helt galna.

2008-08-15 @ 00:20:44
Postat av: Annie

Ja, jag gillar dem verkligen! ; )

2008-08-15 @ 08:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0