Lesbiskt på tvn

Det är mycket lesbiskt på dumburken idag. När jag slog på tvn var det ett lesbiskt par som skulle få sitt hus renoverat i programmet Nytt läge och när jag bytte kanal var Mian Lodalen i Annika Lantz lag i Snacka om nyheter. Som avslutning blev det lesbisk kampsång i Dansbandskampen: "Vad har du under blusen Rut?" eller som den amerikanska sångerskan i Slipz sjöng: "Väd häär du under blooosen Rooot?"
"Det är bra att drömma om tuttar" sa Peter Settman.
"Ja, tuter är bra", sa sångerskan.

Jag funderar på om jag skulle fortsätta på samma tema och se en lesbisk film också, men de enda jag har kvar i min osedda-hög just nu är "Tipping the velvet" som ju är flera timmar lång och "Lost and delirious" som lär vara otroligt sorglig och det känner jag inte alls för.

Jag tror jag behöver lite fler filmtips! Har ni några? I och för sig fick jag några av Bitte på Hallongrottan igår. Fast.. jag minns inte vad de hette. En film minns jag hette "Late bloomers", så den ska jag skaffa. Sen var det nån kinesisk film och... vilken var den sista jag skulle ha? Jag börjar tydligen bli senil. H, du får nog skriva upp de där namnen åt mig nästa gång du jobbar på grottan!

Kommentarer
Postat av: Anonym





Mm, ja, på tisdag kan vi senila få klarhet igen.



2008-12-07 @ 22:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0