Min nya karriär?

Mina kollegor har bestämt att jag måste sluta jobba på kontor och bli antingen bagare (eftersom de tydligen uppskattar det jag bakar till fredagsfikorna) eller skådespelare (för att jag tramsar runt och härmar människor hela tiden).
Jag som trodde jag skulle jobba med skrivande av något slag.

Min kompis Lina menar dock att jag inte kan bli bagare eftersom de måste gå upp så rysligt tidigt och jag aldrig skulle klara av det. Men vaddå, om man har ett eget bageri måste man väl själv få välja öppettiderna? Kanske folk tycker det vore jättetrevligt med ett kvällsöppet bageri?

Kommentarer
Postat av: Lifeline

Har jag förväxlat dig med en annan eller har du skrivit en bok? Lyckades läsa något om det..

2008-12-23 @ 00:52:19
Postat av: Lifeline

Har jag förväxlat dig med en annan eller har du skrivit en bok? Lyckades läsa något om det

2008-12-23 @ 00:52:51
Postat av: L

Okej, jag må vara sveriges jerk.. Ser att samma meddelande skickades - inte meningen;) Kändes viktigt att påpeka:P

Have it!

2008-12-23 @ 00:57:09
Postat av: Annie

Nej, det stämmer. = )Jag har skrivit en bok och jag försöker skriva en till, men jag får ju aldrig tid...

2008-12-23 @ 10:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0