Cause I´m worth it

Äsch, jag trodde först att jag hade fått en chokladask när jag såg ett silvrigt fyrkantigt paket ligga på min stol på jobbet när jag kom på morgonen, men det var bara önsketänkande. Egentligen var det en påse med gitarrböcker i. De gitarrböcker som jag lånat ut till en tjej på jobbet. Jag ska skicka ett mail till henne och skriva:
"Oj, jag trodde jag hade fått en chokladask först, men det var visst bara de där böckerna du hade lånat."
På det sättet känner hon sig ju nästan tvungen att skaffa mig en chokladask.. Äh.. hur kul är det att tvinga folk att ge mig chokladaskar.. det är nog bättre att jag går och köper mig själv en ask. Det får man väl göra? Eller är det förbjudet att ge sig själv presenter? Nej, jag gör som på tv: "Cause I´m worth it", säger jag och slänger med håret och stoppar in en till trillingnöt i munnen.

Kommentarer
Postat av: m

jag drömde en gång om en hel ask med bara trillingnöt. det vore något det...

2008-02-22 @ 21:30:03
URL: http://outlookonchaos.wordpress.com
Postat av: Annie

Wow.. det kommer jag också drömma om i natt.. = )

2008-02-23 @ 10:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0