Fotbollsflator på G

Ojoj...det är bara tisdag och jag har redan planerat hela helgen. = ) Men det är säkert bara bra om man börjar se fram emot saker i god tid! 

På fredag börjar helgen med middag hos vänner och besök av trevlig kompis från Luleå. Sedan ska det dansas på G och för er som gillar fotbollstjejer kan jag avslöja att hela Snipers damlag kommer dit, i sina matchtröjor! Hoppas jag inte avslöjade hemlig info nu, Miss F? Nej, det är väl bara bra med lite reklam! = )

Sedan, på lördagen, ska det dansas vidare på annan ort, men det får jag berätta om en annan gång för nu måste jag lyssna på Sheryl Crows nya skiva som damp ner i brevlådan idag. Hurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0