The flowers, fortsättning.

Människor är uppenbarligen inte vana vid att få blommor utan anledning. När jag kom till jobbet i morse gick jag till G:s skrivbord, räckte henne blommorna och sa:
"Här får du för att du inte går i pension". Hon såg ut som ett frågetecken. Tio minuter senare fick jag ett mail:

Annis? Värför fick jag dina fina tulpaner ? Om det är bara för att jag blir inte pensionär , det är inte bara jag här på kotoren finns många mer som skulle få blommor för samma anledning.   Oj chiquita , skoja inte med mig ok? Jag spara här dina fina tulpaner, tills du berätta för mig DEN RIKTIGA ANLEDNING :O)
/G

Så jag skrev tillbaka och upplyste henne om att blommorna faktiskt var till henne och att det inte fanns någon annan anledning. Tror jag lyckades övertyga henne för sen fick jag det här mailet:

MUCHAS GRACIAS MI AMIGA CHIQUITA POR LOS BONITOS TULIPANES !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0