Staken står i fönstret

Min biologilärare på gymnasiet älskade att dra snuskiga historier. I slutet av varje lektion tittade han på klockan och sa: 
"Jaha, två minuter kvar. Vill ni höra en snuskig historia?"
"Jaaa", skrek alla killarna som hade sovit resten av lektionen.
"Vet ni varför det inte blir nåt sex under julen?"
"Nej?"
"För staken står i fönstret, kulorna hänger i granen och det är bara röda dagar. Tack för idag."

Här hemma hos mig är det fortfarande jul för staken står fortfarande i fönstret. Inte för att jag tror att den har nån större inverkan på mitt sexliv. Gran har jag dock inte haft någon, utan bara haft röda julgranskulor i en korg. Antar att det är dags att ta bort julpyntet nu. Det är ju snart februari och man vill ju inte uppfattas som helt jävla socialt missanpassad.


image112

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag reagerade lite på din svordom i inlägget, har aldrig hört dej svära. Sen förstod varför du svor jag, när jag läste serien. Hur lyckas du hitta så passande serier till dina inlägg? Eller skriver du efter serierna du hittar?

2008-01-30 @ 15:03:12
Postat av: Annie

Jag gillar Nina Hemmingsson väldigt mycket och har läst alla hennes serier, så när något händer mig i vardagen kommer jag ihåg dem och kan lätt referera till dem.
=)

2008-01-30 @ 22:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0