What wondrous life is this I lead

Jaha, G träffade en känd regissör och syrran var på middag hos Australiens ambassadör och åt känguru. Tyvärr missade hon balen på slottet efteråt. Ja, jag tycker verkligen synd om dig lilla syster. Själv satt jag själv hemma i soffan och tittade på tv. Haha.


Annie säger: Vad händer i helgen då? Ska du träffa ambassadörer? Åka skidor? Knarka?

Systeryster säger: Ja, och en del annat.

Annie säger: Haha.

Systeryster säger: Haha, neej. Jag vet inte. Ska väl försöka avveckla mitt liv här och sen på söndag kväll ska jag till Ischgl.

Annie säger: Schggllllsch ja..  och åka sccchhhiidr?

Systeryster säger: Är du full?

Annie säger: Hihi

Systeryster säger: Haha

Annie säger: Jag tycker Ischgl låter så kul

Systeryster säger: Ja, det är inte många vokaler

Annie säger: Nej, bara en faktiskt.

image113

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0