Mina kända kompisar

I förrgår satt jag och lekte med en sida som gör tidningsomslag av ens foton. Den heter Magmypic och du hittar den här.
Jag tyckte det var jättekul och gjorde genast 12 st omslag av mina vänner och laddade upp i ett fotoalbum på Facebook. Så om du är min vän kan det hända att du hittar dig själv där. Det kan dock hända att du är min vän och inte alls hittar dig där, för jag tog bara de bilder som passade till mallarna på omslagen. Det är alltså inte något slags bevis på vilka jag gillar mest... ; ) 

Omslagen har påhittade namn och en del är lite småskumma. Är det tex positivt eller negativt att vara med på omslaget på  tidningen "Vague"?


Kommentarer
Postat av: h.

Jo, jag funderade också på det...ska man ta det där Vague som en förolämpning? ;)

2008-07-04 @ 12:48:47
Postat av: Annie

Jag hoppas att du inte tar det som en förolämpning kära H. Det var i alla fall inte menat som en sådan. = )

2008-07-04 @ 13:22:04
Postat av: h.

Haha, nej då, jag har inga vagkomplex så där.

2008-07-07 @ 13:53:42
Postat av: Annie

Come on, vague! Let your body move to the music!

2008-07-07 @ 16:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0