Miss F? Miss Gay? The Who? The Beatles?

Som om det inte räckte med harkranken, idag kom en otäck larv krypandes, också den på väg till badrummet! Typiskt, man öppnar fönstret en stund och halva naturen tar sig in. Djuren kanske är törstiga i torkan? Är det därför de vill in till mitt badkar?


Nåja, djuren får ha poolparty utan mig för idag ska jag på födelsedagsfest hos Miss F och sedan ska vi vidare till Klubb G och Miss Gay. Nej, Miss Gay är inte en av alla de Misser jag brukar nämna på min blogg, utan det är en alldeles riktig Miss-tävling som ska hållas på Kolingsborg ikväll. Confusing huh? Jag vet dock inte vilka som deltar och bryr mig inte ett skvatt om vem som vinner. Jag vill bara dansa och ha kul. Det är som i min seriestrip om Doris som jag klistrat upp på min dörr:

"Vad ska du göra i sommar Doris?"

"Bada, sola och ha kul!"

"Och om det regnar då?"

"Då ska jag bara ha kul!"


Visst är det bra? Du är min idol Doris!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0