Sovdax

Sådär. Nu var arbetsveckan och presentshoppingen avklarad. Det känns skönt. D och jag hann till och med sitta och njuta en stund på Himlavalvet i Observatorielunden. Där hittade vi god mat och flädersaft med frysta hallon i. Det var gott när det var så varmt ute.

På jobbet bjöds det på glass och G och jag tog även en liten tur ner till playan på lunchen. Där var det många som badade och jag blev lite avundsjuk. Om det är fint väder nästa vecka får jag nog ta med badkläder till jobbet.

Jag är precis hur trött som helst nu men jag har hittat ett fel i föreningens bokföring. Undrar om jag orkar leta efter det idag eller om jag ska skjuta upp det tills i morgon bitti. Lutar mer åt det senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0