The common comdom

 Ah. Det här med semester är en bra uppfinning. På min första semesterdag har jag bara sprungit en massa ärenden, men det är skönt ändå, att äntligen få de där sakerna gjorda som jag skjutit upp så länge. Har t ex varit hos Vårdcentralen: Ty doktorn ville djupt i mina blåa ögon se. Sen titta han i örona. De satt ju strax breve. (Kurt Olsson: Kärlek på lasarett) och på Plusgirot (är de inte nöjda med papprena på första kontoret är det bara att gå till nästa tills man hittar en sommarjobbare som inte vet vilka papper som behövs)

Ja, ni får ursäkta, men jag är inne i en riktig French & Saunders-period just nu. De är bara så underbara så jag inte kan få nog. Idag tänkte jag bjuda på lite sexualupplysning:

Läs här om "the common comdom" och andra alternativ i preventivmedelsdjungeln.

För de lite yngre kan det även vara bra att få veta lite om hur det är att få mens. Det kan ni se här. Och det är inte överdrivet alls. Det är precis såhär det är.

Now I will attend to my laundry. Hoppas ni har en riktigt bra sommar därute. And remember: You can take the girl out of Bananarama, but you can´t take Bananarama out of the girl.






Kommentarer
Postat av: Isan

Åh. Jag vill gifta mig med Dawn French.

2008-07-12 @ 15:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0