Dansa med mig!

Idag har jag lyssnat på, skuttat runt till och sjungit med i den här låten med Suzzies orkester:

När våra blickar förenas undrar du nog vad jag vill
Det är någonting som gör att jag inte kan sitta still
Jag drivs av en impuls att ta din hand och säga kom
och om du accepterar gör jag vad du än ber mig om
Bara du vill

Dansa med mig Dansa mig varm
dansa i lust och nöd Dansa fram min glöd
och om vi dansar på gator Om vi dansar på torg
kan vi dansa fram glädje och dansa bort sorg

Våra kroppar vibrerar i precis samma takt
vi lär känna varandra fast vi ingenting sagt
det känns som elektriska stötar när jag nuddar vid din hud
det känns som om jag svävar för du dansar som en gud
så sluta inte

Dansa med mig

Dansa som du vill dansa tätt intill
Dansa dig stark dansa dig matt
Dansa idag dansa inatt
Dansa med mig för jag vill dansa med dig
Jag dansar jag dansar
med min själ
så sluta inte

Dansa med mig

Jag vet inte om jag blivit hjärntvättad av att ha hört låten för många gånger, men nu är jag otroligt danssugen. Synd att det är en helt vanlig onsdag och jag inte har någon att dansa med. Men om jag sjunger med tillräckligt högt kanske någon av grannarna kommer och dansar med mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0