Hos chefen

Den förra gången jag var på samtal hos chefen klagade hon bara. Hon tyckte jag var långsam och att jag inte visade ett tillräckligt stort engagemang för mina nya arbetsuppgifter som jag skulle lära mig. Jag blev så paff över dessa orättvisa beskyllningar och hur ogenerat chefen sprutade ur sig dem att jag inte visste vad jag skulle säga. Nu när jag denna gång skulle in på samtal var jag beredd på allt. Jag skulle ha svar på tal och ingen skulle få trampa på mig. Konstigt nog kom varken beskyllningar eller klagomål från chefens sida. Istället lovade hon att lyfta bort två arbetsuppgifter från mig och höja min lön. Mystiskt. Jag sitter fortfarande och kliar mig i huvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0