Jag är med jordgubbar

När jag åkte hem från den soliga skärgården kändes det först lite surt, men sen märkte jag att det faktiskt finns en hel del trevliga saker här hemma i stan också. Som tex:


-Att träffa Miss F när det var så längesen

-Att bli bjuden på mumsig födelsedagslunch av Miss F på Caffé Nero

-Att Caffé Nero börjat med sin underbara Limoncelloglass igen

-Att gå till jobbet och hitta ett Glassogram i mitt postfack
-Att komma hem från jobbet och lyssna på sin skiva med Duffy som man fått av Miss J & Co

-Att konstatera att min jordgubbsplanta som jag fick av C har fått röda gubbar! Undrar om de är goda också?


Kommentarer
Postat av: moster

Åh, Duffy är så bra. Känns helrätt just nu. Hoppas jordgubbarna smaka bra!

2008-06-17 @ 21:40:36
URL: http://mosterloppen.blogg.se/
Postat av: Annie

Mm, Duffy är skön. Ska testa jordgubbarna i morgon till frukosten. =)

2008-06-17 @ 22:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0