Jag vann Suzzie på auktionen

Länge länge har jag tyckt att Suzzie orkester borde ha en greatest hits-skiva, men jag har aldrig sett någon så jag antog att det inte fanns. När jag hittade en blogg där en tjej skrev om svenska 80- och 90-talssångerskor passade jag på att fråga henne. "Jovisst finns det en greatest hits", sa tjejen, "men de säljs inte i affärerna och är väldigt svåra att få tag på. Då och då kommer det dock in ett ex på Tradera." Och vad säger hon sen? "Jag ser faktiskt att det finns en där just nu." Wow. Alldeles till mig loggade jag in på Tradera och bjöd på Suzzie-skivan. Nån oförskämd typ försökte bjuda över mig men till slut lyckades jag kamma hem den till det facila priset av 84 kr. Nu väntar jag med spänning på paket från Posten.
Tack Nina för hjälpen.  = )


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du hört låten "man kan äga" eller vad den nu heter?? sjunger "Man kan äga, äga guld och silver.. inte en människa, inte en människas känslor"

linda-marie

2008-06-03 @ 19:25:24
URL: http://lindamariesliv.blogg.se/
Postat av: Annie

Klart jag har. = )

2008-06-03 @ 19:28:21
Postat av: Nina

Så lite så!



Vilket klipp! Du får göra en ranglista sen med favoritspåren.

2008-06-08 @ 18:42:10
URL: http://ninis.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0