Laddar med glass och 80-talshits inför den soliga sommaren

Jag har hört att det ska bli en pangsommar och då gäller det ju att vara förberedd. Det här har jag köpt idag:



Egentligen var det inte alls meningen att jag skulle handla någon glass, men glassbilen bromsade in bredvid mig och tutade så jag hoppade 3 meter upp i luften och halvt dog av skräck. Hur man kan dö halvt? Jättebra fråga, men så var det i alla fall. Det var när jag skulle blänga argt på bilen som jag såg alla glassarna på den där bilden på baksidan och hejdade mina steg. Nu har jag en stor förpackning "Splitisar" och en förpackning "Mini-marängcup" i frysen. När den här tillfälliga svackan är över ser jag fram emot en glass i solen. Sommaren kan börja! Vi firar in den med några somriga glada 80-talstjejer tycker jag. Och ni som ska fira sommaren i city kan få en till högajeanstreat att kolla in. Sedan avslutar vi med sommarens hetaste dancemoves. = )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0