For di är liksom magnejter inbyggde i min soffe

Igår traskade jag hem från jobbet, drog på mig mysbyxorna och parkerade mig i soffan. Efter en stund smsade  Miss J och undrade om jag skulle med ut. "Nix. Ska njuta av lugnet i soffan" skrev jag tillbaka. Eftersom jag på senaste tiden har känt att sms är lite otillräckliga var jag dock tvungen att ringa upp Miss J också. Man skulle ju kunna tycka att det skulle räcka med att bara ringa då, men det är oftast inte förrän efter jag har skickat iväg ett sms som jag kommer på att det känns tråkigt. Efter att ha diskuterat utgång, livet, L-Word, Ab Fab och French and Saunders och andra viktiga ämnen lade vi på och Miss J sprang ut och roade sig medan jag rättade till kudden och sjönk tillbaka i min dvala. Jag tror att jag precis som Susanne Alfvengren har fått magnejter inbyggde i min soffe. Har ni hört den låten? "Magneter." Den är väldigt mysig. ...å jag blir tyngre å tyngre i änden av att sitte här å ja tror no ja blir kvar här ett par år.... men jag har ju alltid varit lite svag för gotländska också... å här i råmmet, med ingen annen än mi själv står tiden stille, så stille de kan bli. Med te som varmer ååå min nye stereo står tiden stille, så stille de kan bli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0