Den där facebook..

Annie säger: Nån okänd person vill lägga till mig på facebook.. Har hon tagit fel tro?

Annie säger: Fast man blir ju alltid lite orolig. Tänk om det är nån man träffat å glömt bort.. = )

L säger: Hon är säkert bara sugen

Annie säger: På vad?

L säger: Ja du.. På att känna på dej.. Nej just det, lära känna dej var det... Inte vet jag.

L säger: Jag har nån sydafrikansk grabb som har bar deffad överkropp på sitt foto som håller på att poka mej hela tiden så jag bara fjantar vidare och pokar tillbaks.

Annie säger: Haha

Annie säger: De kanske känner nån med samma namn?

Annie säger: Det kan ju bli spännande!

L säger: Mmm kör på de=) Ser hon spännande ut så kanske de är vad hon är också=)

Annie säger: Man kan ju säga till dem: Du, kan du inte berätta lite om alla våra pinsamma hemligheter vi har tillsammans för jag har visst glömt dem...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0