I mitt nästa liv..

I mitt nästa liv ska jag INTE bli målare. När vi målade om i Systerysters nya lägenhet i går lyckades jag måla mig på armarna, på fötterna, på näsan, i munnen, på ögonlocket och dessutom sätta rollern i håret, TVÅ gånger. Det där med vattenlöslig färg är en bra uppfinning.

Jaha, ni kanske undrade vad jag verkligen hade tänkt bli i mitt nästa liv? Ja, om man får välja skulle jag födas smart, snygg, rolig, charmig och allmänt underbar. ; ) Om man bara är det tror jag det där med yrke och sånt löser sig automatiskt...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vänta nu... Du är ju redan alla de grejerna!!! Knäppis!!!(och då menar jag vad du skulle välja att bli och du skulle födas igen.... ) Lm

2008-05-18 @ 21:07:53
Postat av: Annie

Haha.. vad är det här för smör? Jag hoppas du förstår att du ändå måste ta med din egen champagne till festen.. ; )

2008-05-19 @ 07:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0