Systeryster laddar inför juridiktävlingen

Syster Juristen säger: Det är att stå och tala inför människor jag behöver öva på för att träna bort nervositeten.

Annie säger: Anmäl dig till Singing bee, haha.

Syster Juristen säger: Aldrig i livet.

Annie säger: Jo, där får man öva på att bli mycket nervös.

Syster Juristen säger: Ja, men jag slipper gärna själva tv-biten.

Annie säger: Ja, men det är bara att nämna en massa varumärken hela tiden så måste de klippa bort allt du säger.

Syster Juristen säger: Svårt att sjunga varumärkena dock.

Annie säger: Nejdå.

Syster Juristen säger: Fyra bugg och en Coca cola?

Annie säger: Sjung bara såna där: Gilette, the best a man can geeeeeet.

Syster Juristen säger: Nja, jag tror nog att jag står över ändå.

Annie säger: Ja du gör förstås precis som du vill.

Annie säger: Eller så tar du helt enkelt med dina läskort dit och börjar plädera när det är din tur = )

Syster Juristen säger: Ja, det kan vara ett alternativ.

Annie säger: Du kan vända dig till Hanna Hedlund och säga; Fru Domare, jag ska nu visa att käranden haft rätt.

Annie säger: Vad förvånad hon ska bli.

Syster Juristen säger: NEJ! jag är ju STATEN, kärandena har FEL!

Annie säger: Aiiiiiiiiiiii!

Syster Juristen säger: Ärade Europeiska Domare, Bäste motpart..

Annie säger: Ja, självklart har de FEL!

Syster Juristen säger: Tack

Annie säger: Tungan slant...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0