Annies jultips: Julkort med träd i Afrika

Jag tror faktiskt jag lyckades rätt bra med mitt inköp av mammakläder som jag nämnde förut. I alla fall blev min vän väldigt glad när jag kom med dem idag. Hon försökte också bjuda mig på te, men jag tackade nej för jag har druckit stooora mängder te idag. Det blev nämligen något fel på värmesystemet på jobbet så det var iskallt där. Jag hade halsduk på mig hela dagen och klamrade fingrarna runt min tekopp för att hålla värmen och hällde i mig så mycket varm vätska jag bara kunde.

Nu över till något helt annat: Vet ni vad som är mycket trevligt? Att få riktiga fina julkort, skrivna med penna och som landar i brevlådan. Vet ni vad som är ännu trevligare? Att få ett alldeles eget träd i Afrika. Vet ni hur man kan få allt i ett: Jo här. Skicka ett julkort och plantera ett träd i Afrika för alla dina vänner! (Eller några till dig själv om du är människoskygg och inte gillar vänner) Du gör också en insats för att bekämpa fattigdom och miljöförstöring.



Kommentarer
Postat av: Siquidem

Bra idé med träden! Prima förslag!

2008-11-27 @ 22:05:25
URL: http://siquidem.blogspot.com
Postat av: Annie

Eller hur! = )

2008-11-28 @ 13:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0