Gaydar

K säger: Du har säkert bättre gayradar än jag

Annie säger: Nej det har jag nog inte. Min är rätt så usel.

K säger: Ok då har väl båda usel radar.

Annie säger: Jag undrar hur det där funkar egentligen, om det finns folk som kan se jättefeminina tjejer och kunna känna att de är gay eller om det där med gaydar bara är utseendebaserat.

K säger: Vet inte faktiskt

K säger: Du får fråga nån som har bättre koll på det helt enkelt

Annie säger: Jag får klistra in det här på bloggen så kanske nån kommer med nån bra kommentar. = )


Kommentarer
Postat av: Bitterflatan

Jag har grym gaydar!!! =D

2008-11-04 @ 22:31:02
URL: http://bitterflatan.spaces.live.com
Postat av: N

Det är en känsla, att se någon med flata i pannan är ju ingen sport. Att känna blicken och kroppsspråket däremot. :)

2008-11-05 @ 17:10:17
Postat av: Annie

Hm. Men känner man igen alla flator då, eller bara dem som är intresserade av en? = )

2008-11-05 @ 20:59:22
Postat av: Anonym

Nä, inte alla. Fast det behöver inte vara intresse, det är bara ett sätt att vara kring någon där det potentiellt skulle kunna finnas laddning. Många gånger handlar det snarare bara om blickar och sökandet efter gemenskapen. Många gånger nickar man eller ler lite mot varandra. "Du också ja", ungefär. Handlar kanske om trygghet i att vara fler?

2008-11-06 @ 12:48:54
Postat av: Annie

Det lät trevligt. Vad synd att jag inte har förmågan att ingå i den gemenskapen. = )

2008-11-06 @ 12:51:49
Postat av: Anonym

Du kanske är trygg nog i dig själv att inte behöva den :)

2008-11-08 @ 11:48:24
Postat av: Annie

Tror du? Men jag skulle tycka det var rätt trevligt att kunna identifiera alla snygga tjejer som är gay. ; )

2008-11-08 @ 19:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0