Grattis C och H!

Mina vänner C och H har förlovat sig!  Jag är jätteglad för deras skull. Tänk vilken känslomässig söndag det blev. Först all romantiken och känslorna i Ensam mamma söker och nu detta! Nu tror ni väl att jag är ironisk som vanligt, men nej, jag TYCKTE faktiskt att det var väldigt fint idag på Ensam mamma söker. Anette och Richard älskade varandra så mycket och när de fick varandra blev jag alldeles rörd och grät till och med en skvätt. Ja, skratta åt mig ni bara, men det står jag för.

Efter det loggade jag in på Facebook och såg att "C changed her relationshipstatus from in a relationship to engaged"! Det är allt bra fint med lyckliga slut. Speciellt när det gäller gaytjejer. Hehe. Ja, det där kunde ju tolkas på flera sätt, men jag menade att det, i alla fall vad jag känner till, är rätt ovanligt med tjejer som man känner att de kan dela hela sina liv tillsammans in eternal love sådär som i sagoböckerna. Därför är det extra fint när det händer. C och H, ni är mina idoler... ; )

Kommentarer
Postat av: h.



Du är urgullig!

2008-11-23 @ 22:17:22
Postat av: c.

ja, urgullig var ordet! bra sagt frugan!

2008-11-23 @ 22:22:42
URL: http://mangopulp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0