Mensvärk

Annie säger: Det gjorde ont när jag vaknade men det börjar bli bättre.

K säger: Vad jobbigt, det finns inget magiskt piller som botar det onda?

Annie säger: Nej, p-piller brukar hjälpa att lindra smärtorna upp till 70%, men jag mådde så dåligt av dem så jag vill inte ta det. 
K säger: Låter avancerat.
Annie säger: Så det enda som kan hjälpa mig är att föda barn. Då går det förmodligen över = )

K säger: Sugen på att gå ner till hamnen och bli gravid?

Annie säger: Brukar man bli gravid där?

K säger: Hamnarbetare och sjömän skall vara väldans fertila har jag hört.

Annie säger: Haha. Tack för tipset då = )

K säger: Ju hårigare desto större chans att bli gravid.

Annie säger: Det säger du bara för att du vet att jag inte gillar hår.


Kommentarer
Postat av: Siquidem

Klart sjömän är fertila, de heter ju "se(a)men" på engelska! :) Nej, det var verkligen under bältet. Hahaha :)

2008-11-30 @ 01:47:42
URL: http://siquidem.blogspot.com
Postat av: Annie

Haha. Jaså är det därför! = )

2008-11-30 @ 16:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0