Multikulti

I lördags var jag på Multikulti på Södra bar. Det var riktigt riktigt kul! Vilken galen musik och med vilken glädje alla dansade! Det var verkligen skön stämning där. En i mitt sällskap försökte dansa salsa med mig, vilket väl inte gick nåt vidare, men jag blev väldigt sugen på att lära mig. Vad kul det vore att kunna.

Mer om Multikulti och Södra Bar på Södra Teaterns hemsida:

Lördagar bjuder Magnus från Multikulti, djnico och Antoine från Mazzika på en galen och dansant blandning som inte låter sig definieras av vare sig geografi eller genre. Tappa fattningen till musik du inte ens visste existerade; Sene rap, Panama reggae, electro cumbia, rysk salsa, Balkan disco, marockansk dub och italiensk exotica (för att nämna några...).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0