Onödigt vetande

Snott från en tjej på Qruiser:

Onödigt vetande:
Visste du att om du konstant skriker i 8år och 7 månader och 6 dagar, så har du producerat tillräckligt med energi för att värma upp en kopp kaffe.
(Verkar inte värt besväret)

Visste du att om du fiser konstant i 6 år och 9 månader, så bildas energi nog att skapa en atombomb.
(Nu börjar det likna nåt)

(Håll i dig för den här, undrar hur de kom fram till detta och varför)

En gris orgasm varar i 30 min.
(I mitt nästa liv vill jag vara en gris)

Visste du att om du slår huvudet i väggen i 1 timme så förbrukar du 150 kalorier.
(Kan inte sluta tänka på det där med grisen)

Människor och delfiner är de enda arter som har sex bara för njutningens skull.
(Inte undra på att Flipper log hela tiden)

(Och grisar har 30 minuters orgasmer- är det rättvist?)

Visste du att den starkaste muskeln på människan är tungan?
(Hmmmm........)

Visste du att en lus kan hoppa 350 ggr sin egen längd?
(30min....svårt att inse...och varför just grisar)

Visste du att en kackerlacka lever 9 dagar även om den "halshuggits" och sedan dör den av svält.
(Läskigt)

Visste du att lejon kan para sig över 50 ggr på en dag?
(Det är helt ok men jag vill iallafall bli en gris i mitt nästa liv. Kvalitet kommer före kvantitet)

Tänk va grisar måste vara lyckliga!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0